06 septembrie 2017

Planse semne de punctuatie







5 comentarii:

  1. Foarte frumoase planșele postate! Sunt atractive, conțin explicația folosirii semnelor de punctuație, iar versurile sunt drăguțe. Știu că în format pdf pe blogspot nu se pot încărca. Păcat! Mi-ar plăcea să le am.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!ați putea sa sa ajutați și pe mine va rog cu materialele cu ștrumfi pt clasa.va mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am urmarit cu mare interes ce ati postat.Sunteti minunata, ati depus o munca titanica, dar toate materialele sunt absolut superbe!Mi -ar placea sa le pot folosi si eu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună ziua! Dacă mai aveți acest material în format editabil, v-aș fi recunoscătoare dacă mi l-ați trimite și mie. Vă mulțumesc!preparator77@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere